Kafeteria Szkoły Podstawowej nr 112
Przymierza Rodzin im. Jana Pawła II

Pytania

1. Jak mam się zapisać do kafeterii szkolnej?

Po pierwsze należy skontaktować się z kafeterią i wypełnić formularz, dostaną go Państwo w punkcie wydawczym w szkole lub drogą mailową po kontakcie z biurem. Następnie prosimy o oczekiwanie na kartę kafeterii. Pierwsza karta jest bezpłatna.

2. Do czego potrzebna jest karta kafeterii? Co mam zrobić jeśli ją zgubię?

Każdy chętny ze skorzystania z kafeterii będzie poproszony o okazanie karty podczas dokonywania transakcji w kafeterii. Jeżeli karta została zgubiona, prosimy o jak najszybszy kontakt, wydamy wtedy duplikat. Każda kolejna karta kosztuje 10 zł.

3. Jak mam zalogować sie do systemu internetowego kafeterii?

Aby się zalogować potrzebna jest nazwa użytkownika i hasło. Nazwę użytkownika powinni Państwo otrzymać przy potwierdzeniu zapisania się do kafeterii. Jeśli jej Państwo nie znają prosimy o kontakt z nami. Przy pierwszym logowaniu, pole hasło należy pozostawić puste. System następnie poprosi o ustalenie hasła i powtórzenie go – przynajmniej 6 znaków.

4. Zapomniałem hasła do panelu, jak mogę je odzyskać?

Prosimy o kontakt z nami drogą mailową, ustanowimy nowe hasło.

5. Jak mam wybrać menu dla mojego dziecka?

Rodzice lub opiekunowie zamawiają dla nich posiłki z wyprzedzeniem za pomocą panelu internetowego Abart Catering. Wybierając poszczególne dania deklarują Państwo wybór na cały przyszły tydzień.

6. Od jakiegoś czasu otrzymuję wiadomości o przekroczeniu limitu na koncie w kafeteri, jak mogę to zatrzymać?

Powiadomienia ustaną w momencie uregulowania należności. Płatności można dokonywać gotówką, przy terminalu kasowym, bądź też przelewem na konto:

Informacje do przelewu bankowego (dotyczy płatności tylko za posiłki uczniów Szkoły Podstawowej nr 112 Przymierza Rodzin im. Jana Pawła II)

Numer konta

98109018700000000146644502

Beneficjent

Abart Catering Bartłomiej Jermakowicz ul. Puławska 45/155, 05-500 Piaseczno

Tytuł

imię i nazwisko


Nie podajemy żadnej minimalnej kwoty do wpłaty, gdyż Państwo najlepiej są w stanie sami ocenić jakie są potrzeby Państwa dzieci.

7. Wydaje mi się że na koncie mojego dziecka jest jakiś błąd, do kogo mam się z tym zgłosić?

 Prosimy o kontakt z nami i dokładne opisanie zaistniałego problemu.

Serwis stanowi część systemu Itelix iPos CafeteriaCopyright © 2024 Itelix Software Sp. z o.o.
Serwis wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu,
ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi.
Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Akceptuję